Publicitate

sâmbătă, 25 septembrie 2010

update 25.09.2010


15 comentarii:

Alex spunea...

Nice! :) Vezi ca eu daca nu mai zic nimic totusi sunt cu ochii pe tine :).

leonrussul spunea...

Salut , super treaba faci ,urmaresc de un an blogul tau ,pacat ca nu prea ai timp sa scrii pe el cat vreau eu de des.Ce m-ar interesa: daca ai tip sa faci o postare in primul rand ( sunt batut in cap ...rau...) despre modul de a cumpara de pe ebay (ce tre' sa faci pt a putea cumpara , conditii etc )
super buna si folositoare ideea despre cum sa-ti pregatesti masina de iarna..deabea astept sa vad ...mi-ar place sa vad un filmulet cu tot ce ai in masina.. :)
-3. un filmulet in care sa prezinti colectia de cutite...aici deja balesc
-4, stiu ca ai un review cu kitul de supravietuire ..daca ai timp poate reusestii sa faci un filmulet
nu de alta dar cred ca ai facut ceva update-uri la el.
Bafta.

Cosmin

Unknown spunea...

Multam de aprecieri si sugestii!
@ leonrussul
1. Urmatoarea postare despre ebay va fi ;)
2. Voi face un filmulet si despre pregatirea kit-ului din masina , dar , cum am mai zis , despre masina mea si ca am in ea , ma tem ca va iesi un film de vreo 2-3 ore pe putin , de aia tot aman...
3. din pacate , cutitele le am la Brasov, dar cu prima ocazie cand voi ajunge acolo ( desi as vrea sa fie anul asta , nu cred ca voi mai ajunge) il voi face
4. Din pacate , si kit-urile toate sunt la Brasov, asa ca , kit-ul meu de supravietuire se reduce la ce am in buzunare si in masina (este mult mai mult decat de ajuns ... crede-ma ...:)).
Oricum , il voi actualiza cu prima ocazie .

Unknown spunea...

Eu as vrea sa iti vad trusa de prim ajutor. :)

Era cumva pe blogul tau un post despre ceasurile cu tritium ? Daca da, nu-l gasesc.

Unknown spunea...

@Observator
Care din ele ?
Trusa de prim ajutor de acasa , din masina sau din kit-ul din masina?
Ultimele 2 le-as putea filma destul de usor .... in schimb , cea de la Brasov, care se vede in filmul despre camera mea e cea standard care se gaseste peste tot...
Postul cu ceasul meu e cel din luna iunie ;)

kadet spunea...

Venind vorba de ceasul tau dami si mie un link de unde lai luat si un pret.

Fa te rog un filmulet sau scrie un articol (stiu ca ai amintit ceva despre exploziile solare) cu ce ar trebui sa avem si la ce sa renuntam in cazul unei explozii solare simtitoare si cum ar trebui sa reactiona in astfel de situatii. Vedem pe la tv si pe internet ca va urma o astfel de explozie ba in 2012 ba 2013 aici contrazicanduse. Multumesc

adwiser spunea...

Cat se poate de educativ blogul tau. Felicitari!
Te urmaresc de la inceputul blogului, am fost cat de cat atent, insa nu am gasit nici un post sau macar o idee de-a ta vis-a-vis de hrana!!!
observ ca ai ustensilele necesare(poate cu mult peste necesar) pentru a procura si prepara hrana, insa nu ai spus ce anume ai fi dispus sa mananci
presupun ca mai orice pentru supravietuire, insa te-ai documentat despre , sa spunem, procurarea apei intr-o zona secetoasa si lipsita de surse de apa, despre ce plante se pot manca , care sa acopere cat de cat necesarul zilnic de calorii...etc.
Sper ca "you get my point" si ai sa te ocupi putin si de partea asta!
Multa bafta si spor la posturi!

Unknown spunea...

te urmaresc de ceva vreme si am ceva critico-sugestii :

1. nu mai fa video-uri lungi despre enspe mii de chestii diferite; un video pentru fiecare lucrusor aratat acolo, denumit corespunzator ca sa stie omu la ce se uita;
2. nu-ti mai filma figura, vreau sa vad ce-mi arati , nu pe tine; filmeaza masa si pune acolo ce ne arati.
3. become teh romanian nutnfancy :)

Unknown spunea...

@ kadet
Ceasul e cam 85$ cel mai ieftin de pe ebay ( transportul inclus) .
Nu mai stiu de la cine l-am luat de pe ebay....
De fapt l-am luat de la cel mai ieftin vanzator...
O sa fac un filmulet despre exploziile solare , dar mai pe larg am vorbit in postul anterior de pe blog...
@ adwiser
Eu stiu ca pentru tine mancarea e importanta :P mai ales ca tu oricat mananci , nu depui "rezerve"...:))
De fapt , poti rezista intre 3 saptamani si o luna fara mancare ...
De aia nu am pus accentul pe ea ...
Azi vreau sa-mi iau un aparat de deshidratat fructe, legume si carne ...
O sa-l incerc si dupa aia fac un filmulet.

@ mrcoodles
1. multam de sugestii!
O sa gasesc o solutie sa pot pune camera in asa fel incat sa filmeze masa ... dar cand am sa vorbesc despre chestii teoretice sau cand nu am ce arata , va trebui sa-mi suporti fata :)
2. din pacate nu prea mai am bani sa cumpar noutati ... mai trebuie sa imi vina niste filtre de apa si voi face asa cum zici tu ... le voi face separat prezentarea ;)
3. din pacate, nutnfancy nu mai face filme care sa ma intereseze asa ca nu-l mai urmaresc .
O sa incerc ceva in genul lui cutlerylover... adica atunci cand arata ceva , filmeaza masa , iar cand vorbeste despre chestii teoretice , se filmeaza pe el .

Bafta si multam de sugestii !!!

Alex spunea...

Astept filmuletul despre cum iti pregatesti masina de iarna.

Anonim spunea...

Salut,
Urmaresc de la inceput blogul tau chiar daca nu am comentat pana acum, felicitari pentru prezentari, merita laudat ceea ce faci .. si sper sa continui mult timp de acum incolo!
Sunt multe lucruri pe care le poti invata citind acest blog .. inca o data felicitari si tine-o tot asa !

Gabi spunea...

Tati :-), mai aprinde niste lumini ceva spre tine, sau pozitioneaza-te altfel in camera ca sa vedem mai bine (acum e cam intunecat).
Eu de pilda vreau sa stai mai mult "in vizor"; imi e mai drag sa ma uit la tine decit la Esca sau mai stiu eu la cine :-)).
@leonrussul
Asta cu ebay-ul e data pe multe forumuri si ar trebui sa nu fie nici o problema daca intelegi putin engleza. Am impresia ca si Alex a tratat subiectul sau este scris pe forumul bushcraft.me din ce stiu eu (revin cu 1-2 link-uri daca imi aduc aminte).

Noroc si bafta multa si tie!

PS Vezi ca in ritmul asta faci depozit :-)

Bogdan spunea...

Foarte interesante "piesele" prezentate. Continua cu clipurile! Despre kituri, masina etc. Te salut!

Dan spunea...

Salut,
Cum faci cu shippingu'? Vad ca iti iei o gramada de chestii ieftine si marunte de pe ebay, dar nu te costa f mult transportul?

Unknown spunea...

Salut
@Dan
Cu shipping-ul .... il platesc ...oricum ies mai ieftine decat daca le iei de aici ....
Dar in general chestiile ieftine sunt de la chinezi care au magazine pe ebay... ei au foarte des shipping-ul gratis ... daca ai rabdare sa astepti cel putin o luna dupa pachet .