Publicitate

vineri, 3 februarie 2012

interbari


The Trigger Effect

8 comentarii:

Radu spunea...

Nu trebuie sa fiu erou sa ma uit 40 de minute pentru ca ai pomenit de niste lucruri foarte adevarate si interesante. sincer m-ai pus pe ganduri si incerc sa-mi raspund la multe dintre intrebarile culese si puse de tine.
mersi pentru filmulet. Educativ

Shinobi.Haiku spunea...

Foarte util filmuletul tau si intrebarile ridicate sunt dintre cele esentiale in materie de supravietuire. Ai subliniat bine si reactia majoritatii mai putin pregatite in situatii limita si cred ca e unul din aspectele mai putin studiate si discutate pe bloguri. Adica esti printre putinii care au abordat aspectul asta.
Personal iti multumesc pentru filmulet si il voi recomanda si altora. Pui foare bine problemele si informatiile sunt extrem de folositoare celor care incep sa realizeze vremurile pe care le traim.

Anonim spunea...

un film care merge si mai departe:

http://www.imdb.com/title/tt0898367/

florea mircea ion spunea...

La cutremurul din 77 aveam 12 ani,si tin minte ca a fost pe la ora 21-21,30.Am iesit din casa cu ce aveam pe noi,atunci momentan doar vrei sa te salvezi.Am avut noroc ca nu a cazut casa,ca atunci incepea supravietuirea.Doar in armata ,la alarme mai puneam in aplicare o chestie din asta rapida de a experimenta situatii neprevazute.Instructiv filmul,dar intr-o situatie limita daca nu ai un pic habar nu stii pe ce sa pui mina.

Anonim spunea...

bine spus "the road" ...foarte bun filmul

Bogdan spunea...

La astfel de intrebări ma gîndesc şi eu de caţiva ani. Asa am descoperit bushcraft-ul, partea cu "să fii mereu pregătit", BOB etc.. asa am descoperit si blogul tau. Avem de învăţat unii de la alţii. Iată ce a mai făcut cineva http://2012tehnicidesalvare.ro/forums/viewtopic.php?f=25&t=61

şi aşa vom fi mai bine pregătiţi

Alex spunea...

Imi pun si intrebari de genul asta. Presupun ca m-as descurca intr-o masura oarecare avand in vedere ca hobby-ul asta pe care il am ma mai invata cate ceva.

Cred ca cel mai mult as simti lipsa curentului pentru ca nu pot deschide calculatorul :). In rest conditiile mele de trai nu sunt foarte luxoase ca sa ma afecteze foarte tare.
Sunt dependent de calculator in schimb si e o problema dar nu cat sa ma crizez :)).

Cred ca o sa-mi sara lumea in cap dar undeva in fundul sufletului imi doresc o calamitate din asta ca sa mai curete din prosti :).

Unknown spunea...

Perfect de acord cu tine !!!
Nu are de ce sa-ti sara lumea in cap ... si eu am dorinta asta zilnic !!!