Publicitate

luni, 23 august 2010

Camera mea .... asa se duce un concediu ....

Desi planuiam sa haladuiesc cateva zile prin padure la Bicaz , nu a fost posibil , deoarece a trbuit sa imi amenajez camera ....
Am stat si m-am gandit ca si asta tot un fel de bushcraft este .... numai ca lemnul e din aschii presate ( pal ) si folosesc scule mai moderne .....
Asa ca , inspirat de filmuletul lui Alex din cadrul proiectului sau de pe Youtube in care ne prezenta camera lui , m-am gandit sa va arat cum a iesit dormitorul meu , mai ales ca mi-am si achizitionat o camera de luat vederi de cateva zile ..... ( cea mai ieftina posibil , dar e prima mea camera ...) .








De acum incolo , sper sa postez mai des ajutat de camera ( o sa postez mai mult filmulete pentru ca-mi este mai usor decat sa stau sa scriu ).

5 comentarii:

Anonim spunea...

Salut Adriane,vreau sa te felicit pt.camera (de locuit) cat si pt.cea de luat vederi ;)
Parca ai fi angajat un designer decorativ asa bine ti-a iesit camera oricum e un adevarat templu mic si bogat pt.suflet.Cat si frumusetea peisajului cand scoti capul pe fereastra e o adevarata bucurie si reancarcare.Iti doresc relaxare placuta in camera cea noua si sa o stapanesti sanatos.

Alex spunea...

Super tare! Si eu am bagat ca terminatul singur ca sa imbrac camera cu polistiren acum vreo 3 saptamani. Si in interior planuies c sa fac exact cum ai facut tu cu lambriu din lemn, dar vreau sa-l pun orizontal si sa iau din ala curbat care da senzatia de cabana din barne.
Imi place cum e la tine :). Sa stapaneti sanatos camera de filmat. Ne vedem pe youtube :).

Alex

Unknown spunea...

Multam fain !!!
Din pacate, la mine nu am putut sa pun lambriu din ala ca sunt foarte multe unghiuri din cauza acoperisului .
Camera filmeaza ok pentru 350 de ron ...
Sigur o sa pun ( de fapt am pus deja ) mai multe filmulete pe Youtube ;)

adwiser spunea...

tare camera!
de fapt, ambele, avand in vedere ca una costa 350 ron:)
un lucru nu inteleg , cum de a durat o saptamana sa montezi doua dulapuri , avand in vedere experienta pe care stiu ca o ai in materie de montaj dulapuri din PAL:)
lasand gluma,e placuta camera ta, felicitari ,cu mentiunea ca ar fi mers si tv-ul pe perete cu o polita pentru recever sub el!

Sa le stapanesti sanatos pe amandoua!

Unknown spunea...

Tati... am experienta in mobilierul gandit de mine ....
La mobila asta nu am avut nici o contributie in conceperea ei ...
A trebuit sa ghicesc ce bucata de pal vine unde ... si asta e cam naspa , mai ales daca ai ca instructiuni o foita de hartie cu o schita aproximativa ...
Tv-ul are 36 de kg si desi am facut sub lambriu o grinda speciala pentru el ca sa il agat ... nu am avut tupeu !