Publicitate

miercuri, 9 decembrie 2009

Moderarea comentariilor

Din cauza unor retarzi ce traiesc pentru a pupa in cur un politician sau altul , de azi inainte am ales sa moderez comentariile.
De la inceput mentionez ca acele comentarii care au legatura cu acest blog si cu ce se discuta pe el vor fi publicate chiar daca vreun cititor de-al meu are o parere diferita de a mea . Bineinteles ca nu voi accepta injuraturi si/sau comentarii ce au legatura cu politicul pe acest blog.
Romanii sunt o natiune de politicieni si antrenori de fotbal . Din pacate si eu sunt roman si am o perere despre politica pe care aleg sa nu o impartasesc pe acest blog . Cu fotbalul nu am nici un contact , prin urmare , ma lasa rece.
Acestea fiind zise , bafta multa in continuare !!!

6 comentarii:

emil b spunea...

Multumesc pentru ce ai scris aici, ma gandeam sa ma duc la psihiatru sa ma caute la bibilica (si pe mine ma lasa rece fotbalul si politica)

Alex spunea...

Lasa-ma sa ghicesc. Au vazut reclamele politice de pe blog si au sarit de cur in sus. Si eu am reclame din astea dar momentan am scapat ieftin :)
Fotbalul e chestia aia unde se bat unii in jurul unei mingii?

Unknown spunea...

Sincer sa fiu , nu stiu ce reclame sunt pe blog , ca nici nu le observ....
Era un inteligent care credea ca m-a ghicit daca imi zice ca sunt comunist ....se inseala .... eu sunt de fapt mai mult fascist extremist si anarhist ( daca se poate spune asa :)) .... dar nu stiu ce legatura are asta cu bushcraft-ul....
Incerc sa imi tin parerile politice doar pentru mine .
E adevarat ca am zis ca politicienii sunt niste manelisti de cea mai joasa speta , dar asta e perfect valabil pentru TOTI , nu numai pentru o parte a esicherului politic.
Cat despre fotbal .... prefer rugby... e muuult mai civilizat .

Anonim spunea...

Nu vreau sa le iau apararea celor care te-au deranjat , domnule Yety (in foarte mare proportie iti impartasesc mentalitatea ) , insa vreau doar sa subliniez un aspect oarecum dureros vis-a-vis de cei care asociaza politicul oriunde considera ei de cuviinta, si anume acela ca , este SINGURA tema pe care o mai pot dezbate si despre care isi pot da cu parerea cu falsa impresie ca ar conta cu ceva ideea lor. La noi , intradevar , 99,85% dintre romani se rezuma la a discuta despre politica sau fotbal. DUREROS.
Am asteptat cu nerabdare un nou post de-al d'stra si sper ca veti reveni cat de curand cu unul despre tema esentiala a acestui blog , fara a mai fi afectat(poate folosesc un termen oarecum aspru , deoarece cred ca va lasa rece comentariile "politicienilor")de nici un factor extern.

Unknown spunea...

Din pacate, acum nu mai am nici timp , nici dispozitie sa scriu nimic ...
Dupa sarbatori mai mult ca sigur ca ma voi apuca " de treaba " ....
Pana atunci , incerc doar sa supravietuiesc situatiei complicate de la munca .
Nici pe departe nu este vina celui sau celor care au postat comentarii politice pe acest blog , doar situatiei incerte cu care se confrunta firmele mici in perioada asta .
Imi cer scuzele de rigoare pentru cei ce asteapta posturi noi .

Anonim spunea...

"doar situatiei incerte cu care se confrunta firmele mici in perioada asta" - corect domnul meu parca nici mie nu imi mai arde asa de bushcraft cind au scazut vinzarile cu 20-50 la suta in mai multe domenii (si cheltuielile in afara celor privitoare la chirie au ramas aceleasi). "Multumesc " pentru orice impozit nou vor scorni ( in afara forfetarului). Sper sa ai puterea sa te mai gindesti la lucruri frumoase (pasiuni) dupa Sarbatori, ca si noi toti de altfel.
PS Nu am citit discutiile/opiniile la care te refereai si sper ca acest comentariu (care nu se vrea in nici un fel politic)sa treaca de "furcile moderarii" :-) .