Publicitate

luni, 21 septembrie 2009

Prima iesire

Dupa "lupte seculare" care au durat vreo 2-3 saptamani , am reusit sa repar in proportie de 90% pe Samurache.
Norocul meu este ca am gsit un om pasionat de aceste masini chiar in Iasi si caruia i s-a facut mila de mine ( pentru ca nici un service din Iasi nu a prea vrut sa se bage la reparat Samurai-ul) si care m-a ajutat cu piese si manopera , astfel reusind sa pun agregatul "pe picioare".
Sper sa nu se supere daca pun o poza si cu masina lui , tot un Samurai , dar preparat pentru concurs.
From Samurai

Mai am o poza din timpil lucrarilor, doar pentru a putea face comparatie cam cu cat s-a ridicat masina cand au gadilat-o un pic baietii ( acestea nu au fost singurele lucrari la masina , dar sunt cele mai "vizibile") .
Aici numai fata este ridicata , iar spatele este asa cum era masina cand am achizitionat-o :
From Samurai
Dupa ce lucrarile au fost gata in mare parte si cand am realizat ca din punct de vedere financiar sunt riunat , bineinteles , am dat o fuga la Bicaz sa vad si eu pe ce am dat atatia bani ( respectiv, daca Samurai-ul urca pana la teren la mine, acolo unde va fi cabana) .
Si am purces la drum insotit de un prieten care a deschis drumul cu Fiat-ul pe care il drept "asistenta tehnica". De fapt Fiat-ul facea acest drum spre noul proprietar, pentru ca am fost nevoit sa-l vand si am zis sa fie aproape , asa ca l-am dat tot in Hangu, acolo unde urmeaza sa ma mut.
De cum am ajuns, am incercat cateva urcari pe diferite pante si pot sa spun ca am fost extrem de placut surprins sa vad ca Samurache le-a cucerit pe toate.
Spre seara , am pornit spre "munte" , adica locul unde va fi viitoarea cabana.
Prin padure am urcat fara nici un fel de problema desi drumul a fost execrabil.
La coborare, a fost foarte palpitant deoarece am coborat direct de pe dealuri ( o sa pun poze din ziua a doua cand am coborat prin acelasi loc) si am scapat masina intr-o rapa , deoarece schimbatorul mic, cel care selecteaza 4x4 ( low , high si 4x2) a sarit in pozitia neutru chiar cand aveam mai mare nevoie de frana de motor. Din pacate pentru unii si din fericire pentru mine, am trecut si peste asta fara a avaria masina si ocupantii ei .
A doua zi , acelasi drum , dar de data asta facut pe lumina.
From Samurai

From Samurai

From Samurai

From Samurai

From Samurai

Aici planuiam coborarea:
From Samurai

From Samurai

From Samurai

Si rapa cu problema ( in poze nu pare asa de abrupta, dar va asigur ca era )
From Samurai

From Samurai

From Samurai
In concluzie, Samurache va muri cu mine ca proprietar pentru ca nici gand sa-mi schimb masina !!!
Sunt extrem de multumit de alegerea facuta si desi pe sosea ma intrec doar cu daciile 1300 si prin oras nici macar radio-ul nu pot sa-l ascult din cauza zgomotului din el , eu sunt fan Samurai forever !!!
PS. Cel mai mult imi place cand aud pasagerul ca zice : " Da' nu e prea abrupt ???" si apoi sa-i privesc fata schimonosindu-se si strangand cu mainile de bara din bord in timp ce Samurache urca la pas fara probleme.

4 comentarii:

Stefan N. spunea...

Felicitari pentru ca ai reusit sa o pui pe picioare si in general pentru blog.Te urmaresc de o luna si am gasit multe lucruri interesante pe acest blog.Bull-bar nu ii pui? Sau nu te pasioneaza?

yety spunea...

Azi o duc in service sa-i pun bullbar.
E deja cumparat de o saptamana , dar nu au avut timp baietii sa-l monteze.
In viitor, Samurache va primi si un trolui mic , dar mai intai sa fac rost de ceva bani .

Alex (Calatorul) spunea...

Foarte tare! Vreau si eu :D Musai sa-ti fac o vizita. La anul sper :)

yety spunea...

Esti invitatul meu oricand !!!